Menu
Cosul tau

Termeni si conditii

Termeni si conditii


1. QB – Denumire conventionala ce face referire la QUEEN BOUTIQUE
SITE - prin Site se va intelege Domeniul www.queenboutique.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.

Prin continut, in sensul prezetelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:

•    Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic inteligent;

•    continutul oricarui e-mail trimis, de catre QB, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

•    orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al QB, catre oricare dintre CLIENTII Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;

•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de QB intr-o anumita perioada;

•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care QB are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre QB.

SERVICIU - serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.

MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre QB (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre QB si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare.

CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU QB si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre QB intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea QB cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre QB catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre QB, indiferent de modalitatea de livrare;

2. General

2.1. Prin intermediul termenilor si conditiilor se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre QB, si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.queenboutique.ro

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, QB sau oricarui tert cu care QB are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia Romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la: accesul la Serviciu, alte servicii/produse oferite de QB prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea QB de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea QB, sens in care QB, va sterge toate informatiile care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

2.6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, clientul poate sa contacteze QB, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la QB destinate acestui scop.

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de QB.

2.9. Acest Site este adresat doar Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre QB, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania.

3. Continut

3.1. Continutul prezentului SITE este proprietatea exclusiva a QB, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului

3.3. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea QB si/sau al angajatului QB care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.4. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 4. Contact

4.1. QB publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea  Clientilor sau Membrilor.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite QB sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea QB de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. QB isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), isi exprima automat acordul si cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea QB, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre QB in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa QB, de catre Membru sau Client;

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. QB nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al QB, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

6.1. QB asigura dreptul la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

6.2. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

6.3. Cine suntem și cum ne puteți contacta:

6.3.1. QB este denumirea comercială al GLAMAT EXCLUSIVE S.R.L.., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Str. Lt. Aurel Botea, NR.2, Sector 3, Bucurest, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/5764/2023, cod unic de înregistrare fiscală 47875045 (în continuare “QB” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

 

6.3.2. Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de e-mail data.protection@queenboutique.ro

6.4. Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm:

6.4.1. În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

6.4.2. Când vă creați un cont QB, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

6.4.3. Când plasați o comandă/schimb produse, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

6.4.4. Cand faceti cerere de retur ne furnizati informatii precum: numele si prenumele, adresa de ridicare a coletului, detalii de rambursare, numar de telefon, cont bancar

6.4.5. Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

6.4.5. Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

6.4.6. Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

6.5. Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

6.5.1.     Pentru asigurarea serviciilor QB în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei QB;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile achiziționate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

f)  oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile QB

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între QB și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

6.5.2.   Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă  afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin

– Contactarea QB folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca  drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.

6.5.3.     Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei QB față de atacuri cibernetice:

– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale  cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

6.6. Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

6.6.1. Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma QB. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

6.7. Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

6.7.1. După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor QB;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

6.7.2. În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

6.7.3. Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

6.8. În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal:

6.8.1.  În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

6.8.2. Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

6.8.3. Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

6.8.4. Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., precum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

6.9. Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

6.9.1. Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

6.9.2. Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

6.9.3 Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi MOBILPAY. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

6.9.4. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

6.10. Ce drepturi aveți

6.10.1. Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

6.10.2. Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

6.10.3. Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

6.10.4. Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului QB. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

6.10.5. Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe.  Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

6.10.6. Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

6.10.7. Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afeca în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizate

Descriere

6.11. Accesul

Puteți să ne cereți:

·         să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;

·         să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;

·         să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

6.12. Rectificarea

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

6.13. Ștergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

·         acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

·         v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau

·         dați curs unui drept legal de a vă opune; sau

·         acestea au fost prelucrate ilegal; sau

·         ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

·         pentru respectarea unei obligații legale; sau

·         pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul QB si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la QB, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar QB va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului QB, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

6.14. Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

·         acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau

·         prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau

·         acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

·         v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

·         avem consimțământul dvs.; sau

·         pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau

·         pentru a proteja drepturile QB sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

·         prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și

·         prelucrarea se face prin mijloace automate.

6.15. Opoziția

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

6.16. Luarea de decizii automate

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor: ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.; este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

6.17. Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.  

·         Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul QB cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa: data.protection@queenboutique.ro

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile  ce reglementeaza raportul juridic dintre QB si client/membru

7.1.3. QB isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel QB. Clinetul se poate adresa  in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

7.2. Produse si servicii

7.2.1. QB poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care QB are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

7.2.3. QB poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2.7. Factura aferentă produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, QB va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. QB nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice.

7.2.8. In cazul platilor online QB nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea QB, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor QB isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stocpe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.

7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca QB poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de QB si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

7.3.4. QB poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

    7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
    7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de QB, in cazul platii online;
    7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
    7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  QB si/sau partenerii acestuia;
    7.3.4.5. realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;

7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;

7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul QB, suma aceasta va fi returnata de catre QB in maximum 14 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul aferent cardului de pe care a fost efectuata plata, prin folosirea de catre QB a datelor de card inregistrate de Clinet/Membru pe siteul www.queenboutique.ro

7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre QB, din culpa sa sau din culpa unui tert, QB va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea sumei, conform procesului de returnare descris la punctul 7.3.6. de mai sus, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.

7.3.8. Clientul nu are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul.

7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea QB, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica

7.4.1. Clientul / Membrul QB poate efectua comenzi telefonice.

7.5. Politica de livrare

Livrăm produsele pentru dumneavoastră în orice locație de pe teritoriul României.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare prin SameDay de la plasarea și confirmarea comenzii până la predarea către curier. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

Termenul de mai sus poate suferi modificari din motive ce nu tin de voința QB.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar anunțat de curier. De obicei Cumparatorul este sunat in prealabil de catre curier pentru a stabili ora de livrare sau disponibilitatea acestuia.

Cumparatorul trebuie sa se asigure ca poate receptiona coletul la adresa specificata in momentul comenzii.

Cumparatorul trebuie sa verifice la primire daca pachetul este deteriorat sau prezinta lipsuri. In cazul in care exista neconformitati aceste lucruri trebuie specificate in scris la livrare in documentatia firmei de curierat cat si la adresa de e-mail: contact@queenboutique.ro In cazul in care coletul nu poate fi verificat in prezenta curierului, Cumparatorul trebuie sa aduca la cunostinta problemele descoperite in cel mult 48 de ore din momentul livrarii.

Costul de livrare este:

          Pentru livrarile între oficiile SameDay tariful este 20 lei plus TVA.

          Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire a SameDay – vom contacta clientul pentru a confirma costul transportului, inainte de a expedia produsul.

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 450 lei, livrarea este gratuita.

7.6. Politica de retur


7.6.1. Pentru anularea comenzilor dupa inregistrarea acestora si inainte de livrare, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0775.112.775 sau prin e-mail la adresa:
contact@queenboutique.ro   

7.6.2. Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului pentru a putea returna produsele. Perioada se calculeaza din momentul in care clientul sau o terta persoana primeste coletul. Data livrarii si ziua de indeplinire a termenului intra in calculul termenului mai sus mentionat

7.6.3. Pentru a initia un retur va trebui sa completezi formularul de retur aflat in contul tau de client sau in caz contrar sa ne trimiti pe e-mail formularul de retur (poate fi gasit in subsolul paginii website). Te rugam sa te asiguri ca produsele sunt ambalate corect si coletul este sigilat. Indicat ar fi utilizarea ambalajului in care a fost primita comanda.

7.6.4. In cazul in care produsul prezinta defecte sau comanda a fost gresita, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare, te rugam sa ne trimiti o sesizare la adresa de email contact@queenboutique.ro  

7.6.5. Produsele comercializate sunt produse noi, fara defecte. In cazul putin probabil in care produsele prezinta defecte sau comanda a fost gresita dpdv a marimii si/sau culorii si acestea fac actiunea returului, Queen Boutique va suporta costul returului. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de retur impreuna cu cateva poze deveditoare a defectului si noi vom chema curierul.

7.6.6. Daca motivul returului este unul ce nu tine de actiunile QB si reprezinta o greseala a Cumparatorului, acesta din urma trebuie sa initieze formularul de retur in care sa specifice AWB-ul coletului cat si detalii despre comanda plasata (nr. comanda, decsriere etc). Toate cheltuielile aferente acestei actiuni vor fi suportate de catre Cumparator. La retur, produsele nu vor fi trimise cu plata ramburs deoarece necesita verificare. Nerespectarea acesteia aduce dupa sine refuzul returului.

7.6.7. Pentru a beneficia de posibilitatea returului, Cumparatorul este obligat sa returneze hainele in starea in care acestea au fost primite. Produsul trimis pentru retur trebuie sa fie nou, nepurtat, nealterat, cu etichetele intacte si returnat in ambalajul original. Incalcarea conditiilor atrage dupa sine refuzul dreptului de retur si trimiterea produsului inapoi.

7.6.8. Optiunea de schimb sau inlocuire nu este posibila. Pentru a schimba produsul, este necesar sa efectuati  retur produsului deja cumparat si mai apoi sa efectuati o noua comanda.

7.6.9. In maxim 14 zile Vanzatorul va analiza cererea de retur și va oferi un raspuns Clientului.

7.6.10. In cazul acceptarii returului, Vanzatorul este obligat sa restituie contravaloarea produselor in maxim 14 zile lucratoare de la solutionarea reclamatiei prin virament bancar in contul mentionat in formularul de retur, caz in care, din suma totala se va retine taxa de expediere a coletului.

7.6.11. Conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare suma contravalorii produsului se returneaza intr-un termen de maxim 30 de zile de la solicitarea in scris a acestui lucru prin formularul de retur.


8. Modalitatile de plata

8.1. Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.queenboutique.ro folosind urmatoarele metode de plata:

8.2. Plata numerar la livrarea coletului

Produsele comandate pot fi achitate curierului la livrare.

8.3. Plata online cu cardul bancar

Pentru metoda de plata cu cardul bancar emis sub sigla Visa si MasterCard, oferim plata prin procesatorul de plati Netopia Payments.

Clientul este directionat catre pagina de plata de pe serverele Netopia Payments, se stabileste un canal de comunicatie in numele dvs. cu institutiile de plata (Visa/MasterCard). Dupa confirmarea platii, veti fi redirectionat catre site-ul www.queenboutique.ro

QB nu solicita clientului plata in anumite conturi bancare in afara metodei prezentate mai sus. In cazul in care o altfel de plata iti este solicitata, te rugam sa ne contactezi folosind adresa de e-mail contact@queenboutique.ro  sau telefonand la numarul de telefon 0775.112.775

Prin folosirea metodei de plata prin procesatorul de plati Netopia Payments, Queen Boutique nu stocheaza date cu caracter personal.

 

9. Limitare de responsabilitate

9.1. QB nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

11. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre QB, Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si QB se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si QB sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul QB, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

12. Dispozitii finale

12.1. QB isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.

12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, QB nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

12.3. QB isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

12.4. Prezentele Termeni și Condiții se completează cu Politica de confidențialitate, Politica de retur, Politica de Comenzi și livrări, metodele de plată aflate pe site-ul www.queenboutique.ro