Termeni si conditii
1. QB – Denumire conventionala ce face referire la QUEEN BOUTIQUE
SITE - prin Site se va intelege Domeniul
www.queenboutique.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau
subdomeniilor.
Prin continut, in sensul prezetelor termeni si
conditii se vor intelege urmatoarele:
• Oricare dintre informatiile
aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin
utilizarea unui echipament electronic inteligent;
• continutul oricarui e-mail
trimis, de catre QB, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt
mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie transmisa
prin orice mijloc, de catre un angajat al QB, catre oricare dintre CLIENTII
Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre
acestia;
• informatii legate de
produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de QB intr-o anumita perioada;
• informatii legate de
produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care QB
are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
CAMPANIE - actiunea de a expune in scop
comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui
numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada
limitata de timp stabilita de catre QB.
SERVICIU - serviciul de comert electronic, in
sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau
servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la
CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre QB
(electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre QB
si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail
si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale
SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare.
CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de
MEMBRU QB si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei
cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi
consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la
distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a
consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de
comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat
contractul;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare
periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS),
asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre QB
intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea QB cu referire la
informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume
rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de
catre QB catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri
agreat de catre QB, indiferent de modalitatea de livrare;
2. General
2.1. Prin intermediul termenilor si conditiilor
se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre
Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de
utilizare valid, incheiat intre QB, si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la
accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica
aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de
cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct
formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin
accesarea siteului public disponibil www.queenboutique.ro
2.4. Prin folosirea
Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil
pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea,
acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau
de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, QB sau
oricarui tert cu care QB are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia
Romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord
si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si
Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la: accesul la
Serviciu, alte servicii/produse oferite de QB prin intermediul Site-ului,
primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea QB de orice
natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie
ulterioara din partea QB, sens in care QB, va sterge toate informatiile care
fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a
vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde
celeilalte daune-interese.
2.6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in
orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta
documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la
art 2.5, clientul poate sa contacteze QB, sau sa foloseasca legaturile din
continutul primit de la QB destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul
exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in
momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor
neonorate fata de QB.
2.9. Acest Site este adresat doar
Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs
etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati
de catre QB, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii.
Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu
domiciliul in Romania.
3. Continut
3.1. Continutul prezentului SITE este
proprietatea exclusiva a QB, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile
obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare
si/sau publicare).
3.2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera
si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in
cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
3.3. Niciun continut transmis catre Membru sau
Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau
dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o
obligatie contractuala din partea QB si/sau al angajatului QB care a mijlocit
transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul
continut.
3.4. Este interzisa orice utilizare a
Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de
acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. QB publica pe site, datele de identificare
si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau
al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite QB sa il
contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice,
respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a
formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un
angajament din partea QB de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. QB isi rezerva dreptul de a nu raspunde
solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile
prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite
prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul
isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), isi
exprima automat acordul si cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte
din partea QB, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel
telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru,
poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client,
in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite
de catre QB in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor
si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin
solicitarea transmisa QB, de catre Membru sau Client;
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor
si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. QB nu va include in newslettere si/sau
alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material
publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu
este partener al QB, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
Politică de Confidențialitate cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal
6.1. QB asigura dreptul la protecția datelor cu caracter personal ca un
angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele pentru a
prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE)
2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum
și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul
dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă
transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre
modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter
personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele noastre,
inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul
mobil.
6.2. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică
de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care
prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale
cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul
nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care
va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de
Confidentialitate.
6.3. Cine suntem și cum ne puteți contacta:
6.3.1. QB este denumirea comercială al GLAMAT EXCLUSIVE S.R.L.., persoană
juridică de naționalitate română, având sediul social în Str. Lt. Aurel Botea,
NR.2, Sector 3, Bucurest, cu număr de ordine în Registrul Comerțului
J40/5764/2023, cod unic de înregistrare fiscală 47875045 (în continuare “QB”
sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem
operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.
6.3.2. Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră,
precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea
nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați
Responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de e-mail
data.protection@queenboutique.ro
6.4. Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm:
6.4.1. În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la
dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe
care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
6.4.2. Când vă creați un cont QB, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele
și prenumele;
6.4.3. Când plasați o comandă/schimb produse, ne furnizați informații
precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de
facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.
6.4.4. Cand faceti cerere de retur ne furnizati informatii precum: numele si
prenumele, adresa de ridicare a coletului, detalii de rambursare, numar de
telefon, cont bancar
6.4.5. Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite
informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului
nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza
experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă
invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii
privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
6.4.5. Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și
colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de
cookie-uri.
6.4.6. Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de
Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu
caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale
minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.
6.5. Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
6.5.1. Pentru asigurarea
serviciilor QB în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei QB;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și
facturarea acestora;
c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la
o comandă, la bunurile achiziționate;
d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
e) Rambursarea contravalorii
produselor conform prevederilor legale;
f) oferirea de răspunsuri la
întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile QB
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe
cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între QB și dvs.
De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de
legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
6.5.2. Pentru marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru
produsele care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de
mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice,
informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care
le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii
referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le
achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de
piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul
web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de
interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul
dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist /
achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste
prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că
deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură
semnificativă.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe
consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în
orice moment, prin:
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le
primiți de la noi; sau prin
– Contactarea QB folosind detaliile de contact descrise mai sus.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul
nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice
situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes
legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale
să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin
mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter
personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
6.5.3. Pentru apărarea intereselor
noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne
proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei QB
față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv
transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru
legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că
toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre
și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții
legale cum ar fi obligația de a asigura
paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta
materie.
6.6. Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
6.6.1. Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp
aveți un cont în platforma QB. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea
anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări,
sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii
contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre
legitime o impun.
6.7. Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
6.7.1. După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter
personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– partenerilor QB;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
6.7.2. În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar
pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu
caracter personal unor autorități publice.
6.7.3. Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane
juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale
privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor
contracte încheiate cu aceștia.
6.8. În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal:
6.8.1. În prezent, stocăm și
prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.
6.8.2. Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu
caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara
Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel
adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
6.8.3. Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer
internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul
de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de
servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente
contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale
standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul
de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate
din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
6.8.4. Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai
sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele
dvs., precum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste
transferuri.
6.9. Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
6.9.1. Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin
implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform
standardelor industriei.
6.9.2. Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind
algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate,
asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
6.9.3 Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi
MOBILPAY. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind
tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.
6.9.4. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter
personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în
general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură,
existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi
neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale
unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
6.10. Ce drepturi aveți
6.10.1. Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie
drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita
accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau
vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea,
vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere
competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de
dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la
restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
6.10.2. Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi
obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.
6.10.3. Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind
detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte
dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
6.10.4. Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor
înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va
rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări
folosind adresa de e-mail aferenta contului QB. In caz contrar, ne rezervăm
dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii
suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
6.10.5. Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în
ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care
solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă
sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate
înainte de a vă soluționa cererea.
6.10.6. Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări
valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru
este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care
urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom
avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne
spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne
va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea
dvs.
6.10.7. Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul
în care ar afeca în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Drepturi vizate
Descriere
6.11. Accesul
Puteți să ne cereți:
· să confirmăm dacă vă
prelucrăm datele cu caracter personal;
· să vă punem la dispoziție o
copie a acestor date;
· să vă oferim alte
informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le
avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și
cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o
plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu
v-au fost deja furnizate prin această informare.
6.12. Rectificarea
Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter
personal inexacte sau incomplete.
Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea
acestora.
6.13. Ștergerea datelor
Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în
cazul în care:
· acestea nu mai sunt
necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
· v-ați retras consimțământul
(în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
· dați curs unui drept legal
de a vă opune; sau
· acestea au fost prelucrate
ilegal; sau
· ne revine o obligație
legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor
dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter
personal este necesară:
· pentru respectarea unei
obligații legale; sau
· pentru constatarea,
exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm
solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai
probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare
Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati
din contul QB si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate
de la QB, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta
persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie).
In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de
stergere, veti pierde toate aceste documente iar QB va fi in imposibilitate de
a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor,
respectiv a contului QB, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este
un proces ireversibil.
6.14. Restricționarea prelucrării datelor
Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal,
dar numai în cazul în care:
· acuratețea lor este
contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să
verificăm acuratețea acestora; sau
· prelucrarea este ilegală,
dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
· acestea nu mai sunt
necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie
de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
· v-ați exercitat dreptul de
a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în
desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei
solicitări de restricționare, în cazul în care:
· avem consimțământul dvs.;
sau
· pentru a constata, exercita
sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
· pentru a proteja drepturile
QB sau ale altei persoane fizice sau juridice.
Portabilitatea datelor
Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format
structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți
solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în
fiecare caz numai dacă:
· prelucrarea se bazează pe
consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
· prelucrarea se face prin
mijloace automate.
6.15. Opoziția
Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară
în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul
interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și
libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de
marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv,
caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.
6.16. Luarea de decizii automate
Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe
prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: produce efecte
juridice cu privire la dvs.; sau vă afectează în alt mod similar și într-o
măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma
luării automate a deciziilor: ne este necesară pentru a încheia sau a derula un
contract cu dvs.; este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru
drepturile și libertățile dvs.; sau se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
6.17. Plângeri
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu
privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de
contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt
următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter
Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336,
București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de
supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom
depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale
amiabilă.
· Reamintim faptul ca puteti
contacta in orice moment Responsabilul QB cu protecția datelor prin
transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail la adresa: data.protection@queenboutique.ro
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui
Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la
varianta de comanda rapida (fara cont)
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la
serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce
reglementeaza raportul juridic dintre QB si client/membru
7.1.3. QB isi rezerva dreptul de a restrictiona
sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de
plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele
legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii
Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia
sau prejudiciaza in vreun fel QB. Clinetul se poate adresa in scris,
Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu
privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont.
Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. QB poate publica pe site informatii
despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de
catre oricare alt tert cu care QB are incheiate contracte de parteneriat,
intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate
prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al
Clientului.
7.2.3. QB poate limita unuia sau mai multor
Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe
site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau
serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.7. Factura aferentă produselor achizitionate
se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card
bancar, QB va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand
contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din
urma a confirmarii comenzii. QB nu va factura persoane juridice, chiar si la
solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat
exclusiv persoanelor fizice.
7.2.8. In cazul platilor online QB nu este / nu
poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de
Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara
aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda
de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru
aceasta actiune o poarta numai Clientul.
7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea
produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice /
prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
QB, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.2.10. In descrierea produselor si/sau
serviciilor QB isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii /
etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse
comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea
produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda
efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in
cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in
care exista stocpe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in
lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a
respectivului produs.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul
consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare,
sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in
cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul
consimte ca QB poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de
QB si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este
necesara contactarea Clientului.
7.3.4. QB poate denunta unilateral comanda
efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate
Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta
sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in
urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de
catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii
online;
7.3.4.2. invalidarea
tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de QB, in cazul platii
online;
7.3.4.3. datele furnizate de
catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.3.4.4. activitatea
Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza
in orice fel QB si/sau partenerii acestuia;
7.3.4.5. realizarea a mai mult
de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda
efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in
cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata,
pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a
cardului Clientului a virat sumele achitate in contul QB, suma aceasta va fi
returnata de catre QB in maximum 14 zile calendaristice de la data la care
aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul aferent cardului de
pe care a fost efectuata plata, prin folosirea de catre QB a datelor de card
inregistrate de Clinet/Membru pe siteul www.queenboutique.ro
7.3.7. In cazul in care un produs comandat de
catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat
de catre QB, din culpa sa sau din culpa unui tert, QB va informa clientul
asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea
sumei si returnarea sumei, conform procesului de returnare descris la punctul
7.3.6. de mai sus, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei
sume, daca recuperarea se impune.
7.3.8. Clientul nu are dreptul de a anula sau
modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul.
7.3.9. Detaliile de livrare a produselor
incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o
obligatie contractuala din partea QB, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda
celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este
prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica
datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in
derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de
catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare
pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul QB poate efectua
comenzi telefonice.
7.5. Politica de livrare
Livrăm
produsele pentru dumneavoastră în orice locație de pe teritoriul României.
Termenul
de livrare este de 1-3 zile lucrătoare prin SameDay de la plasarea și
confirmarea comenzii până la predarea către curier. Acest termen poate fi
modificat din motive independente de voința noastră.
Termenul
de mai sus poate suferi modificari din motive ce nu tin de voința QB.
Clientul
se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar
anunțat de curier. De obicei Cumparatorul este sunat in prealabil de catre
curier pentru a stabili ora de livrare sau disponibilitatea acestuia.
Cumparatorul
trebuie sa se asigure ca poate receptiona coletul la adresa specificata in
momentul comenzii.
Cumparatorul
trebuie sa verifice la primire daca pachetul este deteriorat sau prezinta
lipsuri. In cazul in care exista neconformitati aceste lucruri trebuie
specificate in scris la livrare in documentatia firmei de curierat cat si la
adresa de e-mail: contact@queenboutique.ro In cazul in care coletul nu poate fi
verificat in prezenta curierului, Cumparatorul trebuie sa aduca la cunostinta
problemele descoperite in cel mult 48 de ore din momentul livrarii.
Costul
de livrare este:
• Pentru livrarile între oficiile SameDay
tariful este 20 lei plus TVA.
• Pentru localitatile care nu sunt in
aria de acoperire a SameDay – vom contacta clientul pentru a confirma costul
transportului, inainte de a expedia produsul.
Pentru
comenzile cu o valoare mai mare de 450 lei, livrarea este gratuita.
7.6. Politica de retur
7.6.1. Pentru anularea comenzilor dupa inregistrarea
acestora si inainte de livrare, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0775.112.775
sau prin e-mail la adresa: contact@queenboutique.ro
7.6.2. Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului pentru a
putea returna produsele. Perioada se calculeaza din momentul in care clientul
sau o terta persoana primeste coletul. Data livrarii si ziua de indeplinire a
termenului intra in calculul termenului mai sus mentionat
7.6.3. Pentru a initia un retur va trebui sa completezi formularul de retur
aflat in contul tau de client sau in caz contrar sa ne trimiti pe e-mail
formularul de retur (poate fi gasit in subsolul paginii website). Te rugam sa
te asiguri ca produsele sunt ambalate corect si coletul este sigilat. Indicat
ar fi utilizarea ambalajului in care a fost primita comanda.
7.6.4. In cazul in care produsul prezinta defecte sau comanda a fost
gresita, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare, te
rugam sa ne trimiti o sesizare la adresa de email contact@queenboutique.ro
7.6.5. Produsele comercializate sunt produse noi, fara defecte. In cazul putin
probabil in care produsele prezinta defecte sau comanda a fost gresita dpdv a
marimii si/sau culorii si acestea fac actiunea returului, Queen Boutique va
suporta costul returului. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati
formularul de retur impreuna cu cateva poze deveditoare a defectului si noi vom
chema curierul.
7.6.6. Daca motivul returului este unul ce nu tine de actiunile QB si
reprezinta o greseala a Cumparatorului, acesta din urma trebuie sa initieze
formularul de retur in care sa specifice AWB-ul coletului cat si detalii despre
comanda plasata (nr. comanda, decsriere etc). Toate cheltuielile aferente
acestei actiuni vor fi suportate de catre Cumparator. La retur, produsele nu
vor fi trimise cu plata ramburs deoarece necesita verificare. Nerespectarea
acesteia aduce dupa sine refuzul returului.
7.6.7. Pentru a beneficia de posibilitatea returului, Cumparatorul este
obligat sa returneze hainele in starea in care acestea au fost primite.
Produsul trimis pentru retur trebuie sa fie nou, nepurtat, nealterat, cu
etichetele intacte si returnat in ambalajul original. Incalcarea conditiilor
atrage dupa sine refuzul dreptului de retur si trimiterea produsului inapoi.
7.6.8. Optiunea de schimb sau inlocuire nu este posibila. Pentru a schimba
produsul, este necesar sa efectuati
retur produsului deja cumparat si mai apoi sa efectuati o noua comanda.
7.6.9. In maxim 14 zile Vanzatorul va analiza cererea de retur și va oferi
un raspuns Clientului.
7.6.10. In cazul acceptarii returului, Vanzatorul este obligat sa restituie
contravaloarea produselor in maxim 14 zile lucratoare de la solutionarea
reclamatiei prin virament bancar in contul mentionat in formularul de retur,
caz in care, din suma totala se va retine taxa de expediere a coletului.
7.6.11. Conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare
suma contravalorii produsului se returneaza intr-un termen de maxim 30 de zile
de la solicitarea in scris a acestui lucru prin formularul de retur.
8.1. Puteti cumpara
produsele de pe site-ul www.queenboutique.ro folosind urmatoarele metode de plata:
8.2. Plata numerar la
livrarea coletului
Produsele comandate pot fi
achitate curierului la livrare.
8.3. Plata online cu cardul
bancar
Pentru metoda de plata cu
cardul bancar emis sub sigla Visa si MasterCard, oferim plata prin procesatorul
de plati Netopia Payments.
Clientul este directionat
catre pagina de plata de pe serverele Netopia Payments, se stabileste un canal
de comunicatie in numele dvs. cu institutiile de plata (Visa/MasterCard). Dupa
confirmarea platii, veti fi redirectionat catre site-ul www.queenboutique.ro
QB nu solicita clientului
plata in anumite conturi bancare in afara metodei prezentate mai sus. In cazul
in care o altfel de plata iti este solicitata, te rugam sa ne contactezi
folosind adresa de e-mail contact@queenboutique.ro sau telefonand la numarul de telefon 0775.112.775
Prin folosirea metodei de
plata prin procesatorul de plati Netopia Payments, Queen Boutique nu stocheaza
date cu caracter personal.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. QB nu poate fi tinut responsabil in nici un
fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel
decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut
in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este
inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau
in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii
incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost
cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii
care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte,
imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i
stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii
care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie
numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data
producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea
dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract
fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta
majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen
de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc
siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre QB, Membrului/Clientului
prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc),
acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele
Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si QB se va
rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest
sens.
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea
sa apara intre Membru si QB sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila.
Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta
competenta de la sediul QB, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va
fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta
valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va
fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
12. Dispozitii finale
12.1. QB isi rezerva dreptul de a putea efectua
orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale
site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu
notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima
acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul
nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul
termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul
asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si
conditii.
12.2. In limita prevederilor Termeni si
Conditii, QB nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori
aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari,
etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. QB isi rezerva dreptul de a introduce
bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a
site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
12.4. Prezentele Termeni și Condiții se
completează cu Politica de confidențialitate, Politica de retur, Politica de
Comenzi și livrări, metodele de plată aflate pe site-ul www.queenboutique.ro