Politica de retur/anulare
7.6.1 Pentru anularea comenzilor dupa inregistrarea acestora si inainte de livrare, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0775.112.775 sau prin e-mail la adresa: contact@queenboutique.ro
7.6.2 Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului pentru a putea returna produsele. Perioada se calculeaza din momentul in care clientul sau o terta persoana primeste coletul. Data livrarii si ziua de indeplinire a termenului intra in calculul termenului mai sus mentionat
7.6.3 Pentru a initia un retur va trebui sa completezi formularul de retur aflat in contul tau de client sau in caz contrar sa ne trimiti pe e-mail formularul de retur (poate fi gasit in subsolul paginii website). Te rugam sa te asiguri ca produsele sunt ambalate corect si coletul este sigilat. Indicat ar fi utilizarea ambalajului in care a fost primita comanda. Retineti, dumneavoastra sunteti responsabil pentru deteriorarea produsului in urma transportului de schimb sau returnare a produselor catre QB.
7.6.4 In cazul in care produsul prezinta defecte sau comanda a fost gresita, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare, te rugam sa ne trimiti o sesizare la adresa de email contact@queenboutique.ro
7.6.5 Produsele comercializate sunt produse noi, fara defecte. In cazul putin probabil in care produsele prezinta defecte sau comanda a fost gresita dpdv a marimii si/sau culorii si acestea fac actiunea returului, Queen Boutique va suporta costul returului. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de retur impreuna cu cateva poze doveditoare a defectului si noi vom chema curierul.
7.6.6 Daca motivul returului este unul ce nu tine de actiunile QB si reprezinta o greseala a Cumparatorului, acesta din urma trebuie sa initieze formularul de retur in care sa specifice AWB-ul coletului cat si detalii despre comanda plasata (nr. comanda, descriere etc). Toate cheltuielile aferente acestei actiuni vor fi suportate de catre Cumparator. La retur, produsele nu vor fi trimise cu plata ramburs deoarece necesita verificare. Nerespectarea acesteia aduce dupa sine refuzul returului. ATENTIE! Nu acceptam colete trimise prin Posta Romana!
7.6.7 Pentru a beneficia de posibilitatea returului, Cumparatorul este obligat sa returneze produsele in starea in care acestea au fost primite. Produsul trimis pentru retur trebuie sa fie nou, nepurtat, nealterat, fara urme de folosinta sau miros de parfum cu etichetele intacte si documentele cu care a fost livrat in ambalajul original. Incalcarea conditiilor atrage dupa sine refuzul dreptului de retur si trimiterea produsului inapoi.
7.6.8 Optiunea de schimb sau inlocuire nu este posibila. Pentru a schimba produsul, este necesar sa efectuati retur produsului deja cumparat si mai apoi sa efectuati o noua comanda.
7.6.9 In maxim 14 zile Vanzatorul va analiza cererea de retur și va oferi un raspuns Clientului.
7.6.10 In cazul acceptarii returului, Vanzatorul este obligat sa restituie contravaloarea produselor in maxim 14 zile lucratoare de la solutionarea reclamatiei prin virament bancar in contul bancar al titularului care a plasat comanda, caz in care, din suma totala se va retine taxa de expediere a coletului.
7.6.11
7.6.12 In cazul in care ati beneficiat de reduceri de pret, oferte speciale, promotii sau transport gratuit, iar comanda se returneaza, bonusurile, ofertele speciale, pretul transportului se vor scadea din valoarea sumei ce se va restitui in contul bancar indicat de dumneavoastra.
7.6.13 In cazul in care ati achizitionat produse de ingrijire personala, costume de baie, body-uri, lenjerie intima, sau alte produse care au contact direct cu zonele intime, acestea nu se pot returna, revanzarea lor fiind imposibila din motive de igiena ce ar putea pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
7.6.14 Conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare suma contravalorii produsului se returneaza intr-un termen de maxim 30 de zile de la solicitarea in scris a acestui lucru prin formularul de retur.